31 gru 2015

Jaki był ostatni rok?

Święta, święta i po świętach. W natłoku przygotowań nic nie zdążyłam tu nabazgrać. Święta jednak spędziłyśmy w miłej atmosferze. Mikołaj przyniósł pieskom piłeczki i szarpaczki, a mnie zaopatrzył w nowe szkło. :)


Dzisiaj jednak miało być o tym, że przyszedł czas na pożegnanie roku 2015.
Hmm. Zacznijmy od kwestii dla mnie najważniejszej. Piesy w tym roku były zdrowe! Problemy Kropki nie nawróciły się, więc nie musiałyśmy walczyć z żadnymi nie ciekawymi naroślami.


A co się działo i zmieniło? Często żyjemy w gronie trzech yorków. Fiona ma trzy domy, a jeden znajduje się u nas. Jest yorczim mojej bratowej. Z Mollką uwielbia się bawić i właśnie dzisiaj spędzają razem Sylwester. Z Kropisiem się raczej omijają.


Ten rok kocham także za wielki przełom w agilitkach. Zaczęłyśmy od maja treningi z Beatą, której jestem bardzo wdzięczna! Pierwsze bieganie długich torów, których także potrafię już się uczyć! I na wspaniałe zakończenie tego roku ostatni trening był po prostu wspaniały. 


                                       

Zaliczyłyśmy także pierwsze moje i pierwsze Molly zawody agility, z których byłam w sumie zadowolona pomijając pierwszy jumping. Teraz wiem, że warto ogarnąć ten stres i po prostu dobrze się bawić. Do następnego sezonu! 


Spotkałam się także z Zuzią, której nie widziałam od naszego pierwszego obozu w Rynie! No i w końcu poznałam Nalę, prze świetnego agilitowego piesa.


Podsumowując, to był dobry rok. Na pewno się w nim nie nudziłyśmy. Wiele ciekawych doświadczeń, wyjazdów.

A Wam w Nowym Roku chciałabym życzyć spełnienia marzeń, dużo zdrowia i sukcesów!
Pieskom dużo smakołyków i zabawy! 
Spokojnego i miłego Sylwestra! 
Oby kolejny rok był lepszy od tego!

5 komentarzy:

  1. Wymiatacie! :D Wszystkiego najlepszego w nowym roku! :)

    Pozdrawiamy, Tosia i Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkich sukcesów, yorczi wymiatają! :D
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulujé sukcesów ! Yorkowy , sportowy team to coś nie spotykanego , uwielbiam udowadniania , że i z yorasem się da ! Niech 2016 będzie dla Was jeszcze lepszy , podbijajcie nowe agilitowe i nie tylko horyzonty !

    Pozdrawiam , obserwuję
    http://beaglowate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo osiągnęłyście, ogromne gratulacje! Oby 2016 rok był jeszcze lepszy niż poprzedni. Mnóstwa sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy kciki aby 2016 był jeszcze lepszy :)
    Zapraszam do siebie
    http://psiasfera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy